За што галасуе спажывец?

За што галасуе спажывец?

На мінулым тыдні ў Мінску адбылася цырымонія ўзнагароджання пераможцаў конкурсу «Прадукт года». Лепшыя сыры ў краіне, на думку беларускіх спажыўцоў, вырабляе Бярозаўскі сыраробны камбінат. Прадпрыемства заваявала Гран-пры рэспубліканскага конкурсу «Прадукт года - 2017» за вытворчасць высакаякаснай прадукцыі. Асноўным акцэнтам конкурсу застаюцца спажывецкія перавагі і меркаванні прафесійных экспертаў, якія па выніках арганізатары даносяць да вытворцаў.

Таксама прадукцыя Бярозаўскага сыраробнага камбіната, якая выпускаецца пад гандлёвай маркай «Бярозка», заваявала пераможныя і прызавыя месцы адразу ў 8 намінацыях. Першымі месцамі адзначаны сыры гандлёвай маркі «Бярозка» і біянапой кісламалочны «Актывіл».

Больш за 15 гадоў «Актывіл» з'яўляецца любімым прадуктам у многіх сем'ях. Лінейка напояў «Актывіл» - гэта простае гатовае рашэнне для карыснага і смачнага сняданку або перакусу. Вялікая ўпакоўка дазваляе эканоміць сямейны бюджэт і браць біянапой  з сабой у дарогу або на працу. А вынікі эксперыментальных даследаванняў паказалі:  штодзённае спажыванне біянопояў кісламалочных «Актывіл» спрыяе падтрыманню балансу кішачнай мікрафлоры.

У намінацыях «Тварог», «Сыркі глазураваныя» і «Сыр плаўлены» прадукцыя Бярозаўскага сыраробнага камбіната заняла ганаровае другое месца. Прадпрыемства прапануе шырокі асартымент глазураваных сыркоў: з рознымі густамі, у рознай ўпакоўцы, а таксама з рознымі працэнтамі тлустасці. Адна з апошніх навінак завода - сырок з водарам ваніліну з масавай доляй тлушчу ўсяго толькі 5% - пакуецца ў звыклую для пакупнікоў фальгу. Гэты сырок адрозніваецца на рэдкасць нізкім утрыманнем тлушчу, а адпаведна, і больш нізкай каларыйнасцю. Бярозаўскі сыраробны камбінат адным з першых у Беларусі прапанаваў пакупнікам нізкатлустасны глазураваны сырок. Яго па вартасці ацанілі аматары салодкага, якія прытрымліваюцца нізкакаларыйнага  харчавання.

У намінацыях «Смятана», «Малако» і «Масла сметанковае» завод замкнуў тройку лідараў.  Варта адзначыць алей «Лёгкі», які  вырабляецца прадпрыемствам. Ён  зроблены  спецыяльна для тых, хто аддае перавагу лёгкасці  ва ўсім, а асабліва ў ежы. Калі вы любіце алей, але не набываеце яго па прычыне вялікага працэнту  тлустасці,  алей «Лёгкі» падыходзіць менавіта вам!   Ён валодае прыемным сметанковым густам і пахам, а таксама з'яўляецца цалкам натуральным, у яго складзе толькі пастэрызаваныя вяршкі. Такі прадукт незаменны для прыгатавання  бутэрбродаў і выпечкі. Унікальная асаблівасць алею ад «Бярозкі» ў тым, што на адваротным баку ўпакоўкі кожны можа скарыстацца шкалой грамаў, а значыць, няма неабходнасці вылічваць прапорцыі або ўзважваць на вагах. Гэта проста падарунак і эканомія часу для кулінара.

Задачы конкурсу «Прадукт года» ва ўсіх яго аспектах годна выконваюцца, а менавіта: павышаецца інфармаванасць пакупнікоў аб прадуктах харчавання, прасоўваюцца лепшыя, на думку спажыўцоў, тавары і стымулюецца праца вытворцаў над якасцю прадукцыі.

«Бярозка» - адна з самых вядомых гандлёвых марак сярод прадпрыемстваў малочнай галіны Рэспублікі Беларусь, чыю прадукцыю спажывец ведае, любіць і з задавальненнем купляе. Важныя перамогі ў прэстыжным конкурсе даюць прадпрыемству стымул для далейшага развіцця і новых вынікаў. Сутачны аб'ём перапрацоўкі сыравіны на камбінаце - да 1 000 тон малака і вытворчасці сыру – да 70 тон на адной вытворчай пляцоўцы штодня. На прадпрыемстве выпускаецца больш за 180 відаў прадукцыі. Сёння ААТ «Бярозаўскі сыраробны камбінат» - гэта тры вытворчыя пляцоўкі ў гарадах Бяроза, Іванава і Івацэвічы, а таксама сельскагаспадарчы філіял «Прамень». 

Апытанне

Паважаны спажывец! Ці задаволены Вы даступнасцю прадукцыі прадпрыемства ў гандлёвай сетцы Вашага горада?

Удзельнічаць
Закрыць

Апытанне

1
  • Паважаны спажывец! Ці задаволены Вы даступнасцю прадукцыі прадпрыемства ў гандлёвай сетцы Вашага горада?

Падпішыцеся