Хто ён – брэнд года Беларусі?

Хто ён – брэнд года Беларусі?

Заключная цырымонія ўзнагароджання 17-га штогадовага рэспубліканскага конкурсу "Брэнд года" прайшла 26 студзеня ў Менску. Гатэль «Рэнесанс» сабраў самыя цікавыя і перспектыўныя брэнды. Узнагароды атрымалі кампаніі і брэнды ў намінацыях "Сацыяльна адказны брэнд", а таксама ў прафесійных і спажывецкіх намінацыях. Як адзначыў член назіральнага савета Даніэль Крутцына, у гэтым годзе мэта конкурсу выявіць кампаніі, якія прытрымліваюцца сусветных і нацыянальных тэндэнцый у маркетынгу і брэндынгу.

Брэнд «Бярозка» Бярозаўскага сыраробнага камбіната заваяваў золата ў намінацыі «Сацыяльна адказны брэнд». «Брэнд года» – гэта першы і адзіны прафесійны конкурс у сферы маркетынгу і брэндынгу ў Беларусі. Конкурс беларускіх брэндаў і для беларускіх брэндаў. Ганаровая намінацыя «Сацыяльна адказны брэнд» праводзіцца штогод для вызначэння і ўзнагароджання кампаній, якія дэманструюць актыўнасць у розных плоскасцях карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці.

Мы вельмі рады, што наш брэнд-пакет быў высока ацэнены прафесійным журы. Гэта заслужаная ўзнагарода за праекты ў галіне навакольнага асяроддзя, падтрымкі культуры, спорту, развіцця персаналу і да т. п. Мы ўдзячныя ўсім, хто ўнёс уклад у гэтую перамогу, бо менавіта пры добраахвотнай падтрымцы прадпрыемстваў у грамадскім жыцці краіны мы можам быць яшчэ больш эфектыўнымі. Узнагарода ў гэтай заслужанай намінацыі кажа аб карысці праектаў Бярозаўскага сыраробнага камбіната, наша дзейнасць у галіне сацыяльнай палітыкі па-ранейшаму будзе адной з важнай на прадпрыемстве, пракаментаваў старшыня прафсаюзнага камітэта Юры Кастэнка.

Гатоўнасць пазмагацца за перамогу ў ганаровай намінацыі «Сацыяльна адказны брэнд» (СЗБ) выказалі 16 кампаній, якія займаюць актыўную сацыяльную пазіцыю і ўносяць уклад у развіццё грамадства. Тэма карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці сёння з'яўляецца надзённай. Для Бярозаўскага сыраробнага камбіната – гэта неад'емная частка паўсядзённай працы. Адметнымі асаблівасцямі прынцыпаў сацыяльнай актыўнасці з'яўляюцца добраахвотнасць іх правядзення, сістэмны характар і спалучанасць з дэвізам і стратэгіяй развіцця прадпрыемства.

Дзейнасць у галіне карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці вядзецца прадпрыемствам штогод і адзначаецца на прэстыжных конкурсах. Так, у 2016 годзе прадпрыемства было ўдастоена самай высокай узнагароды – залатога медаля і дыплома пераможцы конкурсу «Брэнд года» у катэгорыі «Лепшы працадаўца». І гэта заслужана, бо галоўнай каштоўнасцю і прыярытэтам Бярозаўскага сыраробнага камбіната з'яўляюцца супрацоўнікі. Згодна з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 11 сакавіка 2015 года №188 ААТ «Бярозаўскі сыраробны камбінат» пацвердзіла званне лаўрэата Прэміі Урада Рэспублікі Беларусь у галіне якасці і ўдастоена спецыяльнай узнагароды конкурсу ў намінацыі «Сацыяльная адказнасць». А ў 2014 годзе міжнародным сацыяльна-эканамічным фондам «Ідэя» прадпрыемству быў уручаны сертыфікат удзельніка, а таксама камбінат заслужана ўзнагароджаны статуэткай і дыпломам у галіне карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці «За развіццё карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці на рэгіянальным узроўні».

Сацыяльная адказная пазіцыя камбіната заключаецца ў папулярызацыі здаровага ладу жыцця, падтрымцы спартыўных мерапрыемстваў, праектах у сферы сацыяльнай падтрымкі і дабрачыннасці, узаемадзеяння з грамадствам, у сферы празрыстасці, абароны правоў кліентаў і інш.

Разам з паспяховым рашэннем эканамічных задач  на заводзе велізарнае значэнне надаецца выхаванню правільных маральных арыенціраў, якія нясе ў сабе літаратура. Адной з заслуг камбіната з'яўляецца арганізацыя і правядзення міжнароднага літаратурна-музычнага фэсту «Славянскі вянок».

Гэта свята ўзаемаразумення і дружбы. Праводзіцца ён у мэтах актывізацыі і павышэння цікавасці моладзевай аўдыторыі да паэтычнай і песеннай творчасці; садзейнічання творчым зносінам аўтараў з прызнанымі майстрамі слова і музыкі; духоўнаму, маральнаму і эстэтычнаму выхаванню; знаёмства з паэзіяй, музычнай і танцавальнай культурамі славянскіх народаў і ўмацавання творчых і сяброўскіх сувязяў паэтаў, вакальных выканаўцаў і музыкантаў суседніх краін.

Прадпрыемства праводзіць палітыку адкрытасці ў экалагічнай сферы, падтрымлівае адкрыты дыялог з зацікаўленымі бакамі па пытаннях, звязаных з экалагічнымі аспектамі вытворчай дзейнасці. Кіраўніцтва ставіць мэтай выпуск прадукцыі высокай якасці, забеспячэнне здаровых і бяспечных умоў працы для кожнага работніка арганізацыі, мінімізацыю шкоднага ўздзеяння на навакольнае асяроддзе ў працэсе выканання работ. Рашэнне экалагічных пытанняў – будучыня прадпрыемства, так як галоўнае ў дзейнасці завода максімальнае скарачэнне уздзеянняў на навакольнае асяроддзе.

Аднак усіх праектаў не пералічыць.

Перамога ў конкурсе «Брэнд года» ў намінацыі «Сацыяльна адказны брэнд» – гэта не толькі доказ таго, што прадпрыемства стварае якасныя малочныя прадукты, задавальняючы патрэбы сваіх пакупнікоў, але і варта сацыяльна адказнага падыходу.

Сёння ААТ «Бярозаўскі сыраробны камбінат» гэта тры вытворчыя пляцоўкі ў гарадах Бяроза, Іванава і Івацэвічы, а таксама сельскагаспадарчы філіял «Прамень». Агульная колькасць супрацоўнікаў прадпрыемства -  больш за 1650 чалавек.

Апытанне

Паважаны спажывец! Ці задаволены Вы даступнасцю прадукцыі прадпрыемства ў гандлёвай сетцы Вашага горада?

Удзельнічаць
Закрыць

Апытанне

1
  • Паважаны спажывец! Ці задаволены Вы даступнасцю прадукцыі прадпрыемства ў гандлёвай сетцы Вашага горада?

Падпішыцеся